3 kommentarer om “Referat fra årsmøtet, 18. februar 2017.”

1. Et meget ryddig referat – som alltid – godt jobba folkens! Som innbygger vil æ bare få lov tell å takke ho Ellinor Larsen for den gode jobben ho har gjort som leder. Samtidig vil æ ønske han Roald Jensen fra selvaste Jøvika løkke tell med jobben som ny leder for laget og takke for at han gjør comeback i Jøvik utviklingslag – det va på tide! Laget har mange saker å ta tak i, arbeidsplanen e både lang og omfangsrik. Nåkka av det viktigste å jobbe for e samferdsel, uten god samferdsel dør bygda våres. No skjer det ting i possitiv retning både i Holmbuktura og i Ullsfjordforbindelsen, og det er bra! Husk det er lov å ha flere tanker, ideer og løsningsforslag også angående infrastruktur i hodet samtidig, ingen kan «henge» dere for det! Da vil jeg bare til slutt ønske HELE styret lykke til med lagets viktige arbeidsoppgaver for den flotte bygda vår i tiden framover!

2. Så enig med han Bjørn, ryddig referat og etter min mening et godt sammensatt styre. Lykke til med arbeidet videre, det er som sagt mange viktige saker å jobbe med.

3. Others is capable of an erection but cannot maintain it during sexual intercourse. However, it is important to get the doctor’s opinion first before you take these oral medications because these would have gloomy effects about the body.