2 thoughts on “Referat fra årsmøtet, 18. februar 2017.”

1. Et meget ryddig referat – som alltid – godt jobba folkens! Som innbygger vil æ bare få lov tell å takke ho Ellinor Larsen for den gode jobben ho har gjort som leder. Samtidig vil æ ønske han Roald Jensen fra selvaste Jøvika løkke tell med jobben som ny leder for laget og takke for at han gjør comeback i Jøvik utviklingslag – det va på tide! Laget har mange saker å ta tak i, arbeidsplanen e både lang og omfangsrik. Nåkka av det viktigste å jobbe for e samferdsel, uten god samferdsel dør bygda våres. No skjer det ting i possitiv retning både i Holmbuktura og i Ullsfjordforbindelsen, og det er bra! Husk det er lov å ha flere tanker, ideer og løsningsforslag også angående infrastruktur i hodet samtidig, ingen kan «henge» dere for det! Da vil jeg bare til slutt ønske HELE styret lykke til med lagets viktige arbeidsoppgaver for den flotte bygda vår i tiden framover!

2. Så enig med han Bjørn, ryddig referat og etter min mening et godt sammensatt styre. Lykke til med arbeidet videre, det er som sagt mange viktige saker å jobbe med.